5 DINGEN WAAR IK NAAR UITKIJK IN APRIL

10:00


Hello april! Of, nouja, nog niet helemaal natuurlijk. Het einde van maart is in zicht en dat betekend dat het bijna tijd is voor april. De maand waar ik altijd erg naar uitkijk want dan ben ik namelijk jarig! Super leuk natuurlijk, maar lees snel verder als je wilt weten wat er nog meer voor leuks op de planning staat voor april!



Mijn verjaardag
Ja, ik ben in april jarig, en ik kijk daar al maanden heel erg naar uit. Dit jaar is het namelijk extra speciaal want: ik wordt 21 en vanaf dan ben ik officieel volwassen. Tijd voor slingers, confetti, muziek, wijn en bier natuurlijk! Gelukkig valt mijn verjaardag op de dag voor pasen zodat we een extra lang weekend hebben om te ontkateren...

Het fijne lenteweer 
In de nacht van 25 op 26 maart gaat de klok een uur vooruit dus begint de officiële zomertijd! Het voordeel daarvan is natuurlijk dat het 's avonds dan een stuk langer licht blijft. Als het zonnetje dan ook nog wat meer gaat schijnen en de temperatuur een flink stuk omhoog schiet zou dat helemaal perfect zijn en kunnen we lekker gaan genieten van de lente: de bloemen die weer gaan bloeien, groen blaadjes aan de bomen, vogeltjes die weer gaan fluiten. Heerlijk!

Lekker terrassen
Nog een voordeel aan de aankomende lente is dat we weer op het terras te kunnen zitten. Of het nou in Roermond is of in Maastricht of waar dan ook in Nederland ik kan daar altijd intens van genieten. Zonnebril op, wijntje, goed gezelschap.

Beoordelingsweek
De laatste week voor de meivakantie (lees: de week na het paasweekend) beginnen mijn beoordelingen voor deze periode. Ik kijk er heel erg naar uit om dat dit eindelijk een periode is waar ik mijn draai helemaal in gevonden heb, en daar ben ik super blij mee! Waar ik de vorige periode nog echt moest wennen aan de overgang van het MBO naar de kunstacademie zit ik nu eindelijk op mijn plekje, en dat is pas echt genieten <3.

Mexico 
En dan last but absoluut not least: mijn vakantie naar Mexico! Tja wat kan ik daar nog meer over zeggen? Zon, zee, strand, palmbomen, cocktails. Het enige wat ik mis? Mijn vriend die helaas in Nederland blijft.

Waar kijk jij naar uit de komende maand?


Liefs,
Denise

You Might Also Like

0 reacties