SCHOENEN WISHLIST

10:00


Dat ik schoenenverslaafd ben is wel duidelijk volgens mijn moeder. Zodra ik thuis kom met nieuwe schoenen verplicht ze me om een paar dat ik nooit meer aan trek of dat er niet meer uit ziet weg te gooien. (Ik ben zo'n verzamelaar die het moeilijk vind om afstand te doen van dingen.) Meestal doe ik dit dan niet, hoor. Inmiddels bestaat mijn schoenen-stash uit meer dan 30 paar, maar er zijn natuurlijk altijd nieuwe pareltjes die ik aan mijn stash toe zou willen voegen.
Converse All-stars: Wauw, ik ben verliefd op deze prachtige schoenen, ook wel de Converse All Star Low Leather trainers Mouse Vapour Pink Exclusive genoemd, een hele mond vol dus. Helaas zijn ze bijna alleen maar verkrijgbaar op Engelse sites en is het dus lastig (of heel duur) om ze te verzenden naar Nederland. Ze zijn er trouwens ook nog in het licht roze, felroze, lichtblauw, wit, pastelpaars en legergroen!
Puma: en ook deze schoenen mogen er zeker zijn. Door de dikke brede veters lijkt het alsof ze strikken vormen wat er onwijs cute uitziet. Schoenen van puma's hebben altijd een fijne binnenzool en gaan heel lang mee. Zeker aanraders dus! 

Deze pareltjes, van Vans! Ze zijn eigenlijk van de afgelopen winterperiode maar toch kan ik het niet laten om deze ook nog eventjes een plekje te geven in deze top 3. Ik ben verliefd op deze schoenen door de neutrale kleuren en door de stof waarvan de schoen gemaakt is. Verder is Vans een heel fijn merk. 

Dus, als iemand een geldboom tegenkomt neem dan even contact met me op! Thanks alvast :) 

Welke schoenen zou jij aan je collectie willen toevoegen?


Liefs Denise 

You Might Also Like

0 reacties