mijn drie favoriete dingen van dit moment #1

09:00


Heb je ook wel eens van die dagen dat je ontzettend gelukkig kunt worden van een klein dingetje? Een heerlijk ontbijt, een nieuw seizoen van je favoriete serie op Netflix. Een lijstje van de dingen waar ik op dit moment heel gelukkig van wordt. Lees snel verder.



#1. Dit dus als ontbijt. Ik varieer een beetje in fruit, maar meestal is het iets van aardbei, blauwe bessen, rode vruchten of banaan. Allemaal goed in combinatie met granola of pure chocolade vlokken. (Die overigens uit de winkel komt en niet zelf gemaakt is). Sinds kort ontdekt maar echt een aanrader om je dag heerlijk te beginnen. 


#2. Mijn smart. Ja, dames en (misschien) heren. Dit is mijn auto. Mijn eigen auto. Ik kreeg hem een maandje geleden met mijn verjaardag van mijn ouders, vandaar de goude strik die je op de foto ziet. En inmiddels zou ik niet meer zonder kunnen. Hij rijdt super fijn, ik kan overal parkeren en hij trekt ook nog eens super snel op. En de kleur, ja, fantastisch, past perfect bij me. :) 



#3. The Vampire Diaries op Netflix! Ik ben de serie inmiddels voor de tweede keer helemaal aan het kijken en het verveelt geen moment. Ik hou van de liefdestriangel tussen Elena, Stefan en Damon. En van Damon die doet alsof hij een slechterik is maar eigenlijk alles uit liefde doet. En van Stefan omdat hij zo ontzettend knap is. Ik baal dat ik inmiddels, na een week, alweer bij seizoen 2 ben omdat ik dan nog maar 5 seizoenen te gaan heb. #oeps

Waar ben jij op dit moment het meest dankbaar voor?



You Might Also Like

0 reacties