Zomermusthaves 2017

09:00

De afgelopen dagen liep de temperatuur wat op en kwam de zon wat meer te voorschijn dus het gaat langzaam beginnen: de zomer komt eraan! Tijd dus om de leukste zomerspulletjes bij elkaar te smokkelen.

Denim jurkjes
Wat we echt veel gaan zien deze zomer is Denim: denim op schoenen, denimjurkjes en natuurlijk weer de welbekende denim tuinbroeken. Ik ben verliefd op deze twee jurkjes die ik makkelijk aan kan doen naar het strand of zwembad komende zomer. De bovenste heb ik gevonden op Ali Express en is inmiddels onderweg naar mijn kledingkast :).

Zonnebrillen
Ook zonnebrillen kunnen natuurlijk niet ontbreken. En deze zomer geldt 'hoe groter, hoe beter'. De brillen hierboven zijn van Komono, een erg fijn merk waarvan de zonnebrillen lekker stevig zijn. Ik vind deze twee heel erg mooi en ik ga er daarvan zeker eentje bestellen.

Bikini
De bikini, een van de belangrijkste zomer musthaves. Lekker aan het strand of in het zwembad en dan de show stelen met zo'n leuke bikini. Ik ben gek op bikini's met printjes en ik weet zeker dat het zo'n soort printje gaat worden.

Espadrilles
Ook espadrilles zijn deze zomer weer helemaal hip. Ze zijn lekker makkelijk om aan te trekken, de meeste lopen ook nog eens lekker en je kunt ze goed combineren onder een lange/korte broek en onder jurkjes of rokjes.

Wat voor zomer musthaves wil jij deze zomer in je kast hebben? 

You Might Also Like

0 reacties